wtorek, 4 grudnia 2012

KONKURS z filmem 'Niebo w gębie'



Nie ma to jak ciepły kocyk, wyłączone telefony i lekki francuski film. Szczególnie film taki jak 'Niebo w gębie'. Z okazji zbliżającej się premiery, oraz oczekiwanych nie tylko przez dzieci Mikołajek, zapraszam Was na konkurs, w którym można wygrać płytę DVD z równie wysmakowanym, na prawdę prześmiesznym filmem 'Przepis na miłość'.







Film ukaże się w kinach już 7 grudnia, a że podczas Food Film Fest zdobył masę pozytywnych opinii, zachęcam Was, wybierzcie się, zapewniam, że będzie to dobrze spędzony czas. Aby wygrać nagrodę, wystarczy


wymienić 5 rodzajów francuskiego sera.

Każda z osób która dośle poprawne odpowiedzi, weźmie udział w losowaniu trzech płyt. Mój adres to 
nuovana@gmail.com, a na odpowiedzi czekam do 7 grudnia 2012, do północy. Czas start!!!


a oto zwiastun do  filmu, który możenie wygrać. Bon appétit!


8 komentarzy:

alucha pisze...

Przed chwilą obejrzałam "Faceci od kuchni", więc moja ochota na francuskie kino tylko wzrosła... :)

miss_coco pisze...

Camembert, brie i chaource - moze byc ?

hania pisze...

Chyba przestanę odwiedzać Twój blog. Bardzo negatywnie wpływa na moją, już ponad normę, tuszę. Podczas wymieniania tych serów znów zgłodniałam:)

nuovana pisze...

@miss coco - jasne że może ;) tylko 2 więcej i na maila poproszę ;) pozdrawiam!!!

lutka40 pisze...

Fajny konkurs

miss_coco pisze...

Za szybko czytam ;))
Przeczytalam, ze trzy rodzaje sera...

alucha pisze...

A kiedy wyniki? ;))

nuovana pisze...

już dziś ;) by było wyjątkowo 12.12.2012 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...