poniedziałek, 5 lipca 2010

letnia sałatka


U Was też tak gorąco? Uf.... Pogoda fantastyczna, ale nie zachęca do gotowania. Wróciłam z pracy, obiad musiał być conajmniej ekspresowy, bo zaraz po nim czekało mnie ważne spotkanie. Latem wolę unikać ciepłych posiłków. Taką sałatkę polecam też na grila - efektownie wygląda na stole. Nie wyobrażam sobie komponowania przepisu, więc podam Wam składniki.

składniki

- mieszanka sałat,
- pomidorki koktajlowe,
- czerwona cebula,
- ulubione oliwki (dzięki Bogu za Kalamaty)
- ser typu parmezan (ja użyłam Gran Padano)
- jorurt + majonez,
- ocet balsamiczny

Do mojej letniej sałatki przygotowałam lemoniadę, ale niestety wypiłam wszystko przed obiadem, do fotorgafii nie doczekała ;) Obiecuję nadrobić to jutro. Smacznej sałatki. Pa.

5 komentarzy:

oska pisze...

brzmi pysznie;-)

Katarzyna pisze...

Mmmm - wygląda smakowicie.
Ja poproszę tylko wersję bez oliwek (nie lubię), majonezu i sera (dietka) ;)
No i czekam na przepis na lemoniadkę - tylko coś czuję, że będzie tam cukier?

Anonimowy pisze...

rewelacja! bez mieszania nawet!!

Anonimowy pisze...

wlasnie jutro mam ochote na cos lekkiego wiec salatka jak ta lala wyglada smakowicie!!!!
pozdrawiam Aniu

Anonimowy pisze...

brzmi smakowicie jutro sobie zrobie buziaki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...