czwartek, 9 lutego 2012

pizza na telefon, inspiracja

Dziś światowy dzień pizzy. Ale ja niestety piec nie będę. Choć lubię jeść surowe drożdże, wyrabiać ciasto i czuć jak palą mi się mięśnie ramion. Wdychać zapach wyrośniętego ciasta, a później tego upieczonego z dodatkami. No ale nic... Przygotowuję się do egzaminów, więc czasu na zagniatanie, a już w ogóle jakiekolwiek zakupy niewiele. W naszym mieście jest kilka pizzerii które są godne uwagi, jednak jedna jest wyjątkowa. To nie sieciówka, a biznes chłopaka, który kiedyś pracował dla kogoś, a teraz ma wspaniałą, przytulną knajpkę. Pizza, zapiekanki i pasty są zawsze smaczne, przygotowane z dobrej jakości produktów.

Zamówiłam pizzę z pieczarkami, cebulą, oliwkami i porem. Z pewnością tych samych dodatków użyję przy najbliższej okazji piekąc własną pizzę. Lubię zbierać menu w pizzeriach, by później czerpać z nich inspiracje dla własnych wypieków. Polecam! I uciekam do nauki....


- dodatki do smacznej, wege pizzy -

pieczarki
biała cebula
zielone oliwki
por


5 komentarzy:

Ali pisze...

Ucz się, ucz. Ja dzisiaj już ostatni egzamin zaliczyłem, z głowy mam :)

A pizzę to też chętnie bym zrobił. Ale jutro chyba zupa gulaszowa będzie :)

Aurora pisze...

A dla mnie zawsze gotowanie i jedzenie były ucieczką OD nauki ;-)

Shyfull pisze...

Powodzenia na egzaminach, oby jak najszybciej wiedza wchodziła do głowy :)

pizzy z takimi dodatkami jeszcze nie jadłam, w szczególności z tym porem, ale to fajna opcja :]

skoraq cooks pisze...

na wegetariańską pizzę można jeszcze położyć cukinię delikatnie przesmażoną, szparagi, karczochy marynowane, dynię, buraki pieczone z ostrym, słonym serem....

Amber pisze...

Jak się zainspirujesz to będzie pizza?
Czekam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...